lidokain mucizemm94 kotex güzel ama çok kalın geliyor artık bana. Molped alıyorum genelde veya Orkid platinum
lidokain merkursavascisi_06 gördüğüm en kotu ped ya böyle rezalet ped gormedm ben. Taşma problemi ,kayma , toplanma hepsi var.
ahlelele_ahlelas mucizemm94 migrosun kendi markası hem çok kaliteli yumuşacık hem de çok uygun. Bir şans verin pişman olmazsınız.
cocomelon33 mucizemm94 orkid poşet gibi migrosun pedi,molped ve a101 in pedi pamuklu ben bunlardan alıyorum karışık.