Bebeğim 7 ay 18 günlük. Sürünerek evin her yerini dolaşıyor daha emekleme pozisyonuna geçemedi. Aklıma takılan; alkış, gel gel ve babıldama gibi şeylerin hiç birini yapamıyor. Bulduğu her şeyi ağzına götürüyor. Saydığım şeyleri yapamaması normal mi sizce kızlar