Papatyamcanimkizim Mete_tuna benim oldu sadece iç çamaşırımı kirletecek kadar leke oldu daha da olmadım adet o ay öyle geçti diğer ay düzene girmişti normalmiş ama sormuştum doktora anca girer düzene dedi
Emirin_Annesi02 Mete_tuna benim oldu. İlk adetim doğumdan sonraki 3. ayda olacak sandım. Bir gün lekelendim ertesi gün bitti. Sonra 5. Ayda çok yoğun bir şekilde 1 hafta adet gördüm. Sonra yine olmadı.. çok düzensiz oluyor anlayacağın.
Mete_tuna Papatyamcanimkizim ya çok kafama taktım bende insanda şüphe uyandırıyor. Bende bir sabah afedersiniz birşey geldi lavaboya gittim kahverengimsi sevindim adet oldum diye ama sonrasında birşey gelmedi.
Papatyamcanimkizim Mete_tuna bende de aynısı oldu endişelenmeyin diğer ay düzene girmişti doğumdan sonra düzensizlik oluyormus gayet normal öyle olması
Mete_tuna Papatyamcanimkizim böyle kanama falan olsa 1 gün takmicam Adet oldum dicem ama lekelenme oldu ya sadece telaş oldum. Ya yerleşme kanaması falansa diye
Mete_tuna Esokya bende kanamam olsun isterdim ama nedense lekelenme akıntı tarzı birşey oldu daha da olmadı