Minikpirincim Bugun 44 gunluk oldu bebegim. Kirki ciktigi gunden beri uyumuyor. Huzursuz degil agladiginda emmek istiyor o kadar. Gun icinde 3 saat uyuyor. Gece de uyumuyor. Hic mi enerjisi bitmiyor bilmiyorum. 4 tane yegen buyuttum ilk defa boyle birsey goruyorum. Kirkindan once hep uyurdu aksam 6 ve 8 arasi emerdi ama uyanik kalirdi simdi uyutamiyorum cok agliyor bakincak kucakta gezinecek. Ne yapmaliyim varmi benim gibi olan nolur yardim edin caresiz kaldik.
Emir_Eliz Minikpirincim 🙋🏻♀️Biz varız 35 günlük oldu kızım ve hiç uyku yok ben aksamdan uyutup aralıksız 4/5 saat uyuduğunu bilmiyorum sürekli 2 saate bir ayakta bugun de saat bası uyanıktı uykusuzluktan çıldırmak üzereyim artık😣
Elifdeniz Minikpirincim tek çare sabredeceksiniz benim kızım iki buçuk aylık oldu daha 3-4 gündür ancak gündüzleri uyuyor ondan önce ya emerdi ya kucağımda uyuklardı ya da ağlardı şimdi yüzüstü yatırıp biraz sırtını sıvazlayınca gündüz kendi kendine uyumaya başladı şükür gece de canı ne isterse onu yapıyor daha çok koynumda uyumak istiyor bazen mecbur uyutuyoruz eşim bile alıştı yanımıza alalım diye bazen beşiğinde uyuyor ama sürekli uyanıp emiyor saat başı falan
Glin89 Minikpirincim merak etme canım benimde aynı gündüz okadar cabalamama ragmen yarım saat uyuyodur en fazla gecede uyumuor nedeni gaz sancıları ıkınmaktan uyuyamıyor bi gecse rahatlıcak
Zamanlagelen Minikpirincim walla benim bebegimde o aralar uyumamaya bir basladi daha da oyle gidiyor uyumayan bebek cok zor ama yapacaginiz bisey yok zamanla biraz da olsa duzelecek doktora sorsan 15 saat uyumasi lazim bize sorsan 8 9 saat ancak uyuyor.. gecici bir surectir insallah sizinki.
zeyzeyinannesi Emir_Eliz 4-5saat ben uyutmam ki zaten uyandırıp emziririm uyuması güzel demek sıkıntısı yok ama uyandırıp emzirmek lazım max 3.5saat bekliyorum kıyamıyorum ama uyandırıyorum yinede
Minikpirincim Glin89 gaz sancilari icin biogaia bitkisel damla cok iyi bagirsaklar icin. Nurse harveys te mide icin cok iyi. Ama dogal kullanalim diyosan uyumadan once 30 cc rezene ver o da iyi geliyo
Emir_Eliz zeyzeyinannesi valla daha henüz benim uyandırıp emzirmeye fırsatım olmadı bana o fırsatı sagolsun vermedi 😀 burda bir çok kişiden okuyorum maşallah gece 12 de uyuyup sabah 6ya kadar kesintisiz uyuduğunu çok şaşırıyorum özenmiyor değilim yani😕
Minikpirincim zeyzeyinannesi kucukmu bebeginiz. sarilik tehlikesini atlattiysa aslinda uyandirmaniza gerek yok kendi acikinca uyaniyor zaten baglasaniz uyumaz
Minikpirincim Zamanlagelen insallah . Gercekten cok yorucu onun icin de benim icinde. Yorulunca vucudum sut uretmiyor onu anladm ama
BurcuHBGK Benimde aynı gündüzleri uyumuyor akşam uyuyor onda da ben iki üç saatte bir uyandırıyorum hele bide altını değiştirince uyku tamamen dağılıyor yine uyumuyor. Ben bebekten çok uyuyorum
Denizmelisa Valla uyumayan bebek uyumuyor 3 gün önce sadece gündüzleri uyumazdı şimdi geceleride uyumuyor 5 dk bile uyumuyor ve kızım 5 aylık 🙈 o halde işe geliyorum baş ağrısındsn ölüyorum
Glin89 Denizmelisa yaaa benim oğlan Gaz sancısından uyuyamıyor diodum demek 5 aylık uyumuyor he eyva eyva
Denizmelisa Glin89 gazı biter huysuzluk başlar uyku gerilemesi, büyüme atağı, diş sancısı, sonra hastalık offf bitmiyor 🙈
Minikpirincim Mervclk ahh keske gelse de uyandirmak istesem.. her zamani guzel ama insan yorulunca bebege de faydali olamiyor vucut sut uretmiyor dinlenince. E uzun sure uyumayip kucak isteyincesinirler gevsiyor haliyle uykuszlukta varr
Minikpirincim [bilinmeyen] hayir mama da aliyor ama gunde toplam 3 en fazla 6 olcek falan. Cogunlukla beni emiyor yani