Merhaba arkadaşlar, kızım dün 19.ayına girdi. Meme bağımlısı bir bebekti ve herkesin emzirmeyi bıraktır yer demesiyle 3 hafta önce emzirmeyi bıraktırdım. Ancak biz de tutmadı ve yemiyor. Önceden severek yediği şeyleri de artık yemez oldu. Sabahları sadece pankek yiyor. Onun dışında öğlen öğünü yok, meyve yemiyor. Artık akşam mama diye ağlıyor. Hergün değişik yemekler yapıyorum ama ağzına almayı bırak gördüğü an çığlığı basıyor. Sonra yediği şey kuru ekmek oturup onu yiyor 😥 Doktora gittik 2 hafta önce 2-3 haftaya düzeleceğini söyledi ama yok artık dün doktora yazdım. Sıpraktin şurubu önerdi bir süre onu denememizi yoksa psikoloğa yönlendireceğini söyledi. Şurupla ilgili de form da olumsuz şeyler yazılmış o yüzden kararsız kaldım. Bu durumu yaşayan anneler ne yaptınız lütfen yardımcı olun artık benim de psikolojim bozuldu 😣 Direk psikoloğa mı gitsek diyorum bu konu da destek alan oldu mu? Lütfen lütfen yardımcı olun🙏