metosunannesii
Aşkım bu ayda ne iştah açıcısı normal yememesi alışıyor daha benim kızımda 1 hafta öyle yemedi doğru düzgün diş dönemi iştahsızlık olur sabret zorlama bi tık ara ver ek gıdaya. 6.5 aylık ilk dişi geldi 1 hafta sonra iştahı gitti ağzını kitliyordu yemiyordu hiçççç zorlamadım mamasınıda öyle yarım yamalak içiyordu onu da zorlamadım 1 hafta sürdü böyle sonra düzeldi diş zamanları bunlar olur zorlamayın ufak ufak devam edin siz yemek yerken teklif edin ağzına hatta kucağınıza alın yemeğini öyle ye iştahlandır ağzını şapırdata şapırdata ye gözünün önünde