Herkese merhaba bebeğim kız 13 AYLIK. Demiri düşük geldiği için doktor yeni bir Demir takviyesi verdi fakat eskiden kullandığım ocean damlalık şeklinde olandı.Sprey ve damlalık şeklinde olanları içiyor yeni verilen kaşıkla içiriliyor fakat tadından sanırım hepsini ağzından püskürtüyor.Aynı şekilde damlalıkla vermeye çalıştım ama yine püskürttü yemek yedirirken yemeğe karıştırdım komple ağzından çıkarıyor nasıl vereceğimi şaşırdım .Kaşıkla zaten almıyor nasıl vermeliyim lütfen fikirlerinizi yazar mısınız bence tadından dolayı ama bi şekilde yutturmam lazım