Cileklisodaa Papağan aldık ama acemilik yuvarlak gelen kafeslerden aldık rahat edemedi bugün değiştiricez sahibinden aldığımız kafeste şuan ama acaip yem döküyor 1 saat olmadı süpürge açalı bu sorunu nasıl çözerim?
lohusaserbeti Cileklisodaa bizim vardı en sonunda en büyük boyu aldık. Jako papağanlarının kullandığı ona bayılmıştı
Gul-yildirim Cileklisodaa ilk günlerde yemleri ürküp dökebilirler etrafına lastikli tül geçirebilirsiniz. Akıllı yemlikler var üstte yem altta kabuğu oluyor o tarz bir kab tercih edebilirsiniz. Ben iki seneye yakın baktım. Konuşanı konuşmayanı vs.