50 günlük oldu bebeğim kırkı çıktığından beri kırk huy değiştirdi çok şükür gece uyuması iyi akşam 9 da yatırıyorum sabah 6 kalkıyor arada uyanıp emiyo tabi ama gündüz asla 10/15dk uyuyup geri uyanıyo ağlıyor huysuzlaniyo uyuyamadigi için de ne yapmalıyım bide önceden iki göğsümde zor doyuyodu simdi bir göğsümü biraz emip bırakıyor idrarı biraz sarı olduğunu gördüm ve kakasina çok zorlanıyor hiç böyle sorunları yoktu ne yapmalıyım sizce😢🙏🏻🥺