SalihaDurgun 2 yaşında bebeğim hala gece memeyi bırakamadık, sürekli emme isteği var , ne yapsam bıraktıramadım , vermeyince ağlıyor sinirleniyor, doktorumuz memeyi emzik niyetine emiyor dedi, ama yemekte yemiyor sadece meme ne yapmalıyım?
dilberhala1 SalihaDurgun Acilen memeyi kesmelisiniz 2 yaşında bir çocuğun artık yemek düzeni oturması lazım ana öğünü meme değil yemek olması lazım. 1 haft 10 gün ortalığı yıkıcak maalesef ama dayanmanız lazım hem kendim için büyük bir ödül olcak memeyi bıraktırmak gece uyanınca su teklif edin memeler uyuyor sütler uyuyor diyin krizinide maalesef idare ediceksiniz çok zor allah yrdımcın olsun
Umutveannesi SalihaDurgun ama yemekte yemiyor sadece meme ne yapmalıyım? Benim oğlumda 2 yaşına kadar mama içti ve yemek yemiyordu. Doktor mamayı kes yemeye başlayacak demesine rağmen kesmedim mamayı daha çok aç kalır dedim. 2 yaşına girdiği gün maması bitmişti bir daha almadım ve yemeye başladı çocuğum. Yine seçici sayılı şeyler yiyor ama en azından doyana kadar yiyor. En fazla bir hafta ağlar
SalihaDurgun dilberhala1 Uykuya kendi geçiş yapamıyor , sadece memedeyken uyuyor , suyu da denedim ama yok kendini yırtıyor , uyumuyor .Ağlama krizleri başlıyor dayanamıyorum.
dilberhala1 SalihaDurgun Oyy dayanman lazım ama maalesef ya valla bıraktırmam senin açından süper olacak nasıl rahatlıcaksın. Memeyi bırakınca çocukta yeme alışkanlığı kazanacak inşallah.
dilberhala1 SalihaDurgun Hani biraz kaba bir tabir olucak ama ağlamasına zırlamasına acımayın üzülmeyin ikinizinde sağlığı için kararlı bir adım atın kademeli kesin memeyi bir anda zaten kesemezsin.