Bir ay önce kayinbabami bu illetten kaybettik . Ben doğum yaptıktan bir hafta sonra öğrendik torununu doya doya göremedi sevemedi. Halen kabullenebilmis değiliz. Çok seviyordum. Zamanı geri alabilseydim eğer çok çok vakit gecirirdim kendisiyle daha çok anımızin olmasını sağladım. Size de bunu tavsiye ediyorum. Çünkü lanet olası bu hastalık gitmez bitmez😢