Arkadaşlar merhaba
Bebekleriniz bu dönemde iyice huysuzlanmaya başladı mı bebeğim sürekli ağlıyor mutlu edemiyorum tabi diş sürecinde damakları aşırı şişti henüz hiç diş çıkarmadı .
Aktivite olarak neler yapıyorsunuz ?
Birde ani seslerden aşırı korkmaya başladı ( mesela yolda köpek gördük havladı şimdi her köpek gördüğünde ya da sesi duyduğunda ağlıyor kucağıma sarılıyor bunun önüne nasıl geçebilirim yaşayanınız var mı ?
Ya da kayınvalidem yüksek sesle sevince ya da hapşırınca da korkup ağlıyor bu dönemde sizler böyle şeyler yaşadınız mı