Gurvita marka çok öneriliyor. Biraz pahalı ama bütçeniz iyise alın. Ben kendim yapıyorum. Evet öyle olması gerekiyor ama siz zaten başında durmayacaksınızki en kısık ateşte kaynıyor. Dibe tutmak gibi bir durum yok o yüzden karıştırmak gerekmiyor. Fokurdadıktan sonra altını kısıyorsunuz, ben knorometre tutuyorum 8 saat dolunca kapatıyorum.