Destekli uyuttuğum için sanırım sürekli uyanıyor. O kadar kararsızım ki kullanmakta doktor da kullanabilirsin dedi damla sayısını söyledi hatta. Şu an kullanmamaya doğru kaydı aklım. Ya sabır diyerek uyku alışkanlığını düzene koymayı deneyeceğim çok teşekkürler herkese