crknkzz algıda yapmadım mama kullanan bebekler daha fazla kilo alıyor şişmiyorlar kilo alıyorlar hanımefendi ben emzirmeyle alakalı o kadar çok sorun yaşadım ve yaşıyorum ki keşke kızım biberon tutsa da mama kullansam aynen bu cümleyi ağlayarak daha dün gece kurdum mama öcü değil bunu savunan bir insanım kilo alsa da keşke mamayla alsa