Zehra95 redmi var bende son çıkanlar. Arama yanıtlama, arama yapma,mesaj,bildirim okuma. Sporla alakalı bir sürü şey var. Başka bilmiyorum o kadar ilgisiz kaldım. Ya ben telefonu hep bir köşede sessizde unuturm eşimde sinir olur o yüzden aldı. En azından kolumda acarm diye.