Hiip kabız yaptı bebeğimi. Bebelac ve Sma otipro kullandım bebeğimin kilosu gayet iyiydi, anne sütü de alıyordu şu an 2 yaşına girecek Baby Goat kullanıyorum. Mama olayı biraz deneyerek anlaşılıyor. Ama size şunu söyleyeyim en önemlisi mamanın içeriği birçok mama palm yağı ilave şeker içeriyor. Baby Goat ı yeni keşfettim Yerli üretim Keçi sütlü ilave şeker yok palm yağı yok bebeğimde çok şükür tadını beğendi kullanabiliyorum. Bebeğin beğenmeside önemli yoksa tabii insan kullanamıyor.