Kızlar oğlum 13 aylık. Dünden beri ateşli. Dolven verdim düştü dün. Sabah 9 da tekrsr çıktı. Düşmüyor. Biraz yemek yedirdim. Öyle bir iki lokma.
Şimdi şöyle bir şey var (ilk defa yaşıyorum bunu) kafa bölgesinde hiç ateş yok. Göğüs kısmında kol altı, kolları, elleri, sırtı, ensesi ve göğüsü ateşli. Kolatından 38.5 gözüküyor. Huysuz olduğu için tam ölçemedim. Daha yüksek de olabilir. Bacakları sürekli parkede olduğundan soğuk. İlk kalktığında bacakları da sıcaktı. Dünde böyleydi anlayamadım hatta. Doktora götürmeli miyim?