Elifearslantiryaki merhaba canım,benimde oğlum 8 buçuk aylıkken idrar yolu enfeksiyonu geçirmişti antibiotik 'le düzeldi çok geçmeden bi daha tekrarladı tekrar atibiyotik en son böbreklere bakalım dediler ultrasonda iki böbreğinde de genişleme olduğunu öğrendik çok kötü oldum duyunca ilk defa duymuştuk.Sntigrafi falan çekildi baya bi zorlu süreç yaşadık ama hiç koruyucu atibiyotik falan kullanmadık 3 aydan 6 aya cıktı takibimiz şuan oğlum 7 buçuk yaşında 1 yıla çıktı takibimiz.Kan idar ve ultrason çekiliyor sağ böbrek normale dönmüştü solda hala devam ediyor ne zamana kadar böyle takipte oluruz bilmiyorum.bu ay ultrason için gün alıcaz hazirana.