Oğlum 4 aylık, doğum kilosu 3230 kg, hastaneden çıkarken 3090a düşmüştü. 4. Ay kontrolünde 6680 kg olduğunu, son ayında yalnızca 400 gr aldığını öğrendik. Yalnızca anne sütü alıyor. Doktor kilo alımının az olduğunu ek gıdaya başlayabileceğimizi söyledi ama sizce ne yapmalıyım ?