Sağlık ocağındaki ebe saat başı kaldır yedir dediydi gecelerim zehir olduydu sonra rutin kontrol için iyi bi doktor aradım gittim eşim sordu hocam saat başı uyandırıyorz ( zaten uyandırması ayrı bi olay) napalım diye doktor dedi sakın uyandırma çocuk acıkınca uyanır zaten ilerde uyku düzeni oluştururken zorluk yaşarsın dedi biz bıraktık cocuk 2 saatte bir kalktı zaten boşuna hem çocuğu hem kendimizi yormuşuz.