nehired 4 yaşında bir oğlum 1 aylık bir kızım var oğlum bu sene kreşe başladı tam rahat ettim derken kızım dünyaya geldi şükürler olsun çok bunaldım tekim destekçim yok kızım kaç yaşına gelince rahat ederim 😞 emziği de tutmuyor o kadar üzülüyorum ki