Bebeğim 5 buçuk aylık üç gündür ateşi en fazla 37.6 yi görüyor bir şey yemiyor sürekli ağlıyor ateşi çıkıyor huysuz halsiz diş diye düşünüyoruz çünkü eli sürekli ağzında kaşınıyor sizce doktora götürmeli miyim götürdüm ağrı kesici ver dedi ama serum felan yapılsa iyi gelir mi sizce yoksa normal mi