BozukYol Kızlar bugün hasta oldum birini almam lazım hangisii , 2 yaşında çocuğum var emzirmiyorum, kafam çok karıştı ya
Zeynonunmomu BozukYol yasmin kullandım sadece ilk kutuda 15 gün ara kanama yaptı ama bi daha hiçbişey yapmadı çok memnundum bütün ilişkiler korunmasız oldu bi daha hap çok iyi koruyor ama her gün aynı saat aynı dk da aldım ben tavsiyemdif
cinarinnannesii BozukYol Evet ben kullanmıştım sağım yaparak veriyordum şu an sadece mama ile devam ediyoruz o yüzden yazzı kullanıyorum daha öncesinde de yazz kullandım iki sene
BozukYol cinarinnannesii peki bişey daha sorcam kafam çok karıştı şimdi ben 21 günde bir adet oluyorum 6 gün sürüyor hep böyle, bu hadi nasıl kullancam kutuda kaç tane var ? Şimdi başlasam birdaki adet olunca kullanmicam mi hani 7 gün ara vermek varmış:(((
cinarinnannesii BozukYol yok hayır yazzda devam ediyorsunuz 28 tane var içerisinde ama regliniz bittikten sonra başlamanız gerekiyor en sonlara doğru dört tane farklı renkli ilaç var onları kullanırken zaten regli oluyorsunuz regliniz düzenli ise