singlemother123 Sma kullanıyoruz bebeğim kabız oldu büyük kutu almıştım ne yapmam gerekiyor. Kabızlığı mamayı kesmeden geçirme şansım var mı öneri lütfen
Diva singlemother123 kayısı yedire bilirsiniz kayısıyı püre yapın içine az zeytinyağı ekleyip yedirin gün içindede tarhana çorbası içire bilirseniz iyi olur
dodu0207 singlemother123 ek gıdadan ötürü olabilir mi? bu dönemde katı gıda fazla yenirse de kabızlık yaşanıyor
singlemother123 dodu0207 aynı şeyleri yediriyorum mamadan dolayı olduğuna emimim. Zeytinyağı veriyorum kaşıkla faydası olmadı
Benkadinimdemiii singlemother123 Bizde aynı şeyi hippte yaşadık sma optipro kullanınca düzeldi. Gerçi her bebek aynı değil haklısınız
dodu0207 singlemother123 katı gıda miktarı fazlalaştı mı? Herhangi bir ögünde de fazla yediyse olabilir. Bizde cok kullanıyoruz o mamayı sasırdım hiç öyle bir sorun yaşamadık. Geçmiş olsun