Prensesin_Annesi_ hilaaldaban Kızım kolikti sap ve maflor plus damlayı beraber kullandık mamasınıda kolik mamasına cevirdik ciddi derecede rahatladık her bebek farklı tabi
hilaaldaban Prensesin_Annesi_ benim bebeğim emiyor Sab ı bizde kullandık ama bünye alıştı herhalde ondan mı etki etmiyor anlamadım
senaxx hilaaldaban Prensesin_Annesi_ maflor plus damlasını bizde kullandık oğlumla çok etkisini gördük çok şükür
97e hilaaldaban ay ınanamıyorum oncelıkle gecmıs olsun bebegım bugun 40 cıktı atak saatlerı var ve bende duzelecek dıye beklıorum malesef 3 ayıdamı gececek uyku mınıcık benek ıykuya dalamıyor daldıgında uyanıor dayanamıorum bende
gulayyyyy Kızlar ben sab simpleks aldım nasıl kullanılıyor günde kaç damla henüz doktora gidemedik 28 günlük bugün çok kötü oldu bugün vermek istedim
faziletthr gulayyyyy ben saat 9 ve 1de akşam da yine 9 ve 1 gibi veriyorm dr umuz öyle tarif etti(tabi aşagı yukarı o saatler) Her vermede 10damlaydı midede çok guruldama oldu o yüzden 5e düşürdü.. yinede doktorunuza danışarak verin
nbmgdgn hilaaldaban sap sımplex nurse harvey relaktax bir çok gaz damlası kullandık. Hiçbirinin faydası olmadı mommybılss nıght şurubu kullanıyoruz şu an fayda gösteriyor gibi eskisi gibi atakları kalmadı bebeğim 2 ay 20 günlük.
gulayyyyy faziletthr daha doktora götürmedim bugün de hafta sonu zaten şimdiye kadar öyle kötü olmadı bugün çok ağladı 🥲teşekkür ederim yine de ❤️
prensprenses2 hilaaldaban Bizde zinco hic fayda etmedi biogaia kullandık bagırsaklarınıda düzledi onu kullandıkca kakasıni düzenli yapiyordu
Deletedmom_115 hilaaldaban benim bebeğim akşam 9 da başlar gece 12-1 e kadar hiç durmadan ağlardı kolikti her akşam aynı kriz. Bu damlayı aldık her akşam 5-6 arası verdim 6 damla felan veriyorum. Bir de her beslenmeden önce muhakkak masaj yapıyordum
2103 hilaaldaban demledikten sonra süzüyorum ardından az bir şeker atıyorum YouTube da tarifi var detaylı anlatıyor ✨
newmom23 hilaaldaban kesinlikle sab-simplex öneririm.Biogaia da denedim ama onu verince sabaha kadar hiç ama hiç uyumadı oğlum. Sab-simplex harika bence 👍
Prensesin_Annesi_ hilaaldaban Biz 7. Aydan sonra rahatladım tam anlamıyla gaz olayında bizde fayda etti ama maflor plus da kullandık tek sap kullanmadık
bebs merve0020 bebeğim şimdi 11 aylık oldu ama. Biogaia ben tek almıştım. Eğer fayda etmezse ikisinide bir verebilirsiniz demişti doktorumuz.Cok gazli bir bebekti tamamen 6. Ayda geçti ama ona rağmen rahatlamıştı 😊
melekkaan hilaaldaban bebeğin gazı olduğunda koltuğa uzanıp dizlerimi kiriyorum bebeğimi dizlerimin üstüne koyuyorum mideye baskı olduğundan patır patır yapıyor gazını bence dene bi
tugcesl hilaaldaban sap simplex ile probiyotik kullanın ama saatlik ve düzenli olarak verin yoksa bir etki etmiyor en az 2 hafta düzenli kullanmak gerekiyor anca etki edip geçiriyor ben öyle yapmıştım 3. Ayda bitmişti gaz problemi tabi ki her çocuk farklı