tazecikanne45 Yarın 40 ımız çıkıyor. Her emme sonrası sanki memelerimi bıçakla kesiyolar gibi acıyor. Uçları hala çok hassas. Ödüm gidiyor biri dokunacak diye. Neden bu kadar çok acıyor ne zaman geçecek sizde de oluyor mu böyle
lilakids tazecikanne45 bebek hemşiresi hastanede kaldığım dönemde bir krem önermişti düzenli kullanmadım ama yara vs olursa kullanın garmestan pomad araştırın yinede bir de hametan sürün sarı olandan ama kesinlikle yıkayıp öyle emzirin bende sağım yaparken öyle acıyordu 2 buçuk oldu bebeğim geçti zamanla
crybaby tazecikanne45 3 aylık olacak hala aynı sütyen giyemiyorum daha . Garmastan pınar ile sarı hanedan karıştırıp sürebilirsiniz ama emzirme öncesi yıkayın o baya toparlıyor ılık duşta masaj yapın bol bol ve sürekli emzirin ya da sağın
onefinemom tazecikanne45 Madecassol kullandım ben sabah akşam sürdüm, emzirmeden önce duru su ile yıkamak gerekiyor sadece. Benim göğüsleri bayağı toparladı. Ama en önemlisi bebeğin memeyi doğru tutması
kevserhmz 40 lıyken hep yaşadm sonra sıkıntı olmadı şuan 5 aylık yine aynı belki daha beter yardı göğüsümü dişide yok damak hep
clcdemet Mastit oluyorsun sağmam boşaltman gerekiyor bebek belliki tam çekemiyor damarlar tıkanıyor giderek katılık varmı ?
clcdemet @"kevserhmz benim uçuşa aynı parçalandı süt tek noktadan değil dağınık geliyor 3 defa mastit oldum ucu yok bebeğim silikonla tam çekemiyor çok sıkıntı yaşıyorum
mematiii clcdemet göğsünü c şeklinde tutman lazım öyle sokturman lazım ağzına kahverengi kısmı mutlaka tam ağzının içinde olmalı ozaman tam kavrar ben eğitim alırken öyle denmişti ve yaptımda