Kızlar benim kızım 2 yaşında doktor geniz etinde %90 büyüme olmuş. Ameliyat olması gerekiyor dedi. Ama ilaçlarını yazdı. Şu an bazı sebeplerden dolayı ameliyatını yapamıyoruz erteledik. Bu şuruba da dün başladık spreyde dahil. Fakat kızım sabaha kadar uyuyamadı sürekli ağladı. Bunun sebebi bu ilaçlardan dolayı olabilir mi? Yoksa başka bir şey midir?