birkizannesi-35 Çocuklarınız 10 dan sonra mı uyanıyor yaşları kaç? Benim eşim takmış geç yatır geç kalksın diyor da zaten 9:30 da yatırıyorum 7 de kalkıyorlar Biri 5 aylık biri 2 yaşında
karakaya00 birkizannesi-35 ben akşam 11 de uyumaya yolluyorum kızımı. Sabah 10 da uyanıyor 6 yaşında. Diğer bebiş 2 aylık daha uyku saatimiz yok şimdilik.
defnemomm_ birkizannesi-35 geç yatır geç kalksın asla öyle bir şey yok. Benim kızım 6 aylık olmak üzere hergun sabah 5:30 da uyanır ister gece 11 de uyusun ister 7 de.
cigdem_goktug birkizannesi-35 benım bebeğim 8 aylık izne gittik orda çok güzel uyuyordu eve döndük geceleri yine sık uyanmaya başladı gündüz de uyumamaya Allahım hepimize kolaylık versin
twinsmomm2 birkizannesi-35 8.5 aylıklar 20.30 yatış saati çok şükür hiç sekmedi kaç aydır.Sabah 7.30 da uyanırlar genelde ama bazen 7 bazen 8 olabiliyor sabah saati
dayes @“birkizannesi-35”#P32527791 9 - 9.30da yatıyor 7-8de kalkıyor. 10da uyusa da yine 7de kalkıyor hatta bazen 5-6 gibi bile kalktığı oluyor.
aselim0142 5 aylık dokuzda uyuyo sabah 6 da uyanıyor geç yatsa da sabah aynı saatte kalkıyor değişmiyor maalesef
caspermama aselim0142 uyku gerilemesi oldu mu 4. ayın içinde? nasıl düzene girdi gece sıklıkla uyanıyor mu
puhu birkizannesi-35 bebeklerin gelişimi için melatonin pigmenti salgılanmasi önemli bunun için de 10 an önce uyuması gerek ideal saat ise 19-21 arası uzmanlara göre. Siz kaçta yatirirsaniz yatırın zaten en geç 7-8de kalkacaklar. 8 den daha geç kalması da gelisimi açısından zararli. Biraz buyuyene kadar idare etmek gerek. Bizim oğlan 14 aylık 20:30 da yatıyor 6 da kalkıyor
SemaNur-Muhammed puhu Merhaba 8 den sonra kalkması gelişimini nasıl etkiliyor acaba? Bebeğim 6 buçuk aylık be bazen 8 den sonra uyanıyor. Merak ettim ona göre ben kaldırayım yoksa
turkan2505 puhu 8den sonra kalkması gelişimi nasıl olumsuz etkiliyor ,neye dayanarak bunu söylediniz ki benimki bazen 10u buluyor cidden merak ettim açıklar mısınız
tug918_ birkizannesi-35 benim bebeğim 9 aylık 20.30 da gece uykusunu geçiyor 7 de kalkıyor 3 akşamdır 11 de uyuyo ama değişen bir şey yok yine aynı saatte kalkıyor. Yani geç yatsın geç kalksın diye bişi yok
aselim0142 caspermama oldu gündüz uyumuyor gece daha sık uyanıyor uykuya bir iki saat zor dalıyo sürekli mız mız
aselim0142 caspermama aynı saatlerde uyumasa da uyutmaya çalışıyorum alışkanlık olmasın diye durmuyo hiç
cnsuuozzgen birkizannesi-35 kızım 7 ay 8 günlük 8:30-9:00 da yatar akşam gündüz de 7 de kalkar bence en güzeli o 10 ile 2 arası uyku çocukların gelişimi için çok faydalı sabah erken kalkınca günün değeri biliniyor geç kalkınca benim işim bitmiyor şahsen