Meryemervam Kızlar 1 ay 20 günlük bebeğim 125 cc mamayı hep içerdi daha ağlardı bile şu bir haftadır içmiyor sadece 1kaşıklık mama içip diliyle itekliyor yada ağlıyor veya kendini kasıyor ne yapacağım bn neden böyle oldu birden
Metehanduygu44 Meryemervam bacım 40 günlük bebeğe 125 cc mama verilmez ilk aylar doyumsuz olur biktirmis olabilirsin bende aynı şeyi yapıyordum 3 aylık olduk şuan yemiyor zar zor 60 iciriyorum doktor dedi fazla verme
Metehanduygu44 Meryemervam doymaz bin versen onu da içer ben bir ara dedim acaba sıkıntı mi çok içiyor diye şimdi içmiyor die gitmediğim hastane kalmadi biz biktirdik o yüzden 2saatte bir ver 60 yeter
asyabebekk Metehanduygu44 merhaba 3 aylık bebeğimde aynı sorun var değiştirmediğim mama kalmadı sizinki geçtimi acaba
Metehanduygu44 asyabebekk yok bacım ek gıdada da aynıyız zorla veriyorum yada telefon açıyorum öyle mama içiriyorum ben 4 ncü aydan belli neler çektim şuan 15 aylığız düşünün aylardır aynı durum 😆
gamzemissss asyabebekk bende aynı sorunu yaşıyorum mamayı diliyle itiyor sizin sorununuz geçti mi acaba