Kızım 3 yaşında sabahtan akşama kadar hiç bir şeyi yoktu saat 8 de ishali ateşi başladı 10’a kadar düşmeyince doktora götürdüm ateş düşürücü parol serum yaptı ilaç verdi damla parol eve geldik 2 saat sonra tekrar çıktı ateşi düşüremedim yine gittim yine verdi serum eve geldik şimdi yine çıktı düşmüyo ateşi böyle bir ishal yok ne yapacağımı şaşırdım ne yapayım doktora mı götüreyim alıp tekrar bu salgınmış başına gelen anneler bilgilendirebilir mi lütfen