Kızım 1,5 yaşında ve sivri sineğe karşı alerjisi var. Isırdıkları zaman inanılmaz şişiyor. Doktorumuz merhem ve şurup verdi yatıştırması için ama asla şurubu içiremiyoruz. Artı olarak memnuniyet üzerine sivenonun sinek ilacını kullanıyoruz sürekli ama asla etkili olmadı. Kızım artık sürekli kalınmaktan asla uyuyamıyor. Bana etkili bi öneride bulunur musunuz