Hanımlar bebeğim anne sütü almıyo emmiyo sütüm de yok maalesef 😔 mamayla besleniyo doğduğundan beri. Hastanede doğum sonrası emzirdiğimde günlerce geçmeyen alerjik reaksiyon oluştu vücudunda sonra toparladı. Şimdiki sorunumuz da, ağlama huzursuzluk, mama yerken ağlama, içmek istememe, acı çeker gibi yakarış, ıkınma.. Çok üzülüyorum uykuları haram oldu bebeğime. Çok uykusu var ama uyuyamıyo. Başına gelen var mı? 😥