sokaklahmacunuu ketii cuma sogum oldu cumartesi taburcu doktorum alabilirsin babtliyken dedi ama ben korktum pazartesi dus aldim hicte korkulacak birsey degil kendim söktm bandi suda yavas yavas kenarlari acilmaya basliyor zatent
KuzeyinAnnesi03 ketii eve gidince çıkarın dediler ama ben rahat edemedim her duştan sonra değiştirdim canım 1. Gün yıkanmaya başlamıştım yani sadece duştan çıkınca kurulayip geri yapıştırdım çünkü açık olunca rahat hareket edemiyordum
ezgikrby ketii Cuma günü sezaryen olmuştum Cumartesi eve döndüm. Pazar günü akşam direkt bantları çıkarıp duşa girdim hiçbir şey olmuyo. Sadece sıcak su olmamalı ve dikişlerinizi kurutmayı unutmayın ıslak kalmasın sakın
defnemomm_ ketii hastaneden 5. Günden sonra taburcu olduğum gün çıkardılar bandı, bantsix şekilde dius aldım hep sadece saç kurutma ile kurutmamo söyledi doktorum
puffgirl ketii sezeryandan sonraki gün bant takmadan duş aldım. Hemşire her gün sıcak olmayacak şekilde duş almamı söylemişti. Bant gibi şeyler takmadım
Burculicee ketii endişeniz var ise eczaneden uzun su geçirmez bant alın dikiş yerine yapıştırın ben öyle yaptım eve geldik hemen duş aldım ama bant yapıştırdım
ketii Doktorum ilk kontrolde bantı çıkardı . Her duşta sezeryan bandı tak duştan sonra çıkar dedi . 16 gundur bu şekilde devam edıyordum . Artık bantsız duş almayı deneyecem