Bebeğim yeni 3buçuk aylık oldu. Son bir haftadır sırtüstünden dönmeye çalışıyo. Belini yana kıvırıyo ama bacakları atamıyo :) yapamayınca ağlıyo. :) ama sürekli bu şekilde bütün gün deneme yapıyor. Sizce yakın zamanda döner mi? Sizin bebekleriniz bu hareketleri yapınca dönebildi mi?