Merhabalar benim 3 tane evladım var 12 10 yasındalar 3. Bebeğim kızım 1 yaşında fakat yeme problemli 8 aylık doğdu şuan 7600 ve 73 cm çok üzülüyordum her şeyi denedim yok olmuyor ebeyle konuştum sağlıklı olsun Merve gelişimi boy olarak iyi dedi en son bebegım hasta oldu ve özel kliğine götürdüm doktor bana senin bebeğin zayıflıktan 100 hastanın içerisinde 6. Ölüm riski olan bebek dedi haliliyle ağladım duyunca bana şoförde iş olmayınca tamirci napsın dedi şok oldum eşim yanımda bu saatten sonra şoförde değişmez dedi sonra ben ne yapıyorsam olmuyor dedim aç kalsın ölsün o zaman ilk ölen o değil ya hepimiz öleceğiz diye cevap verdi haliyle ben üzüntüden şuan zona oldum ve çok üzgünüm ağlamaktan mahvoldum ne olur yardım edin bana😔