Nagihanbayraktar merhaba. Bende oğlumu 4 aylıkken sünnet ettirdim ve öyle iyi bi doktora denk geldim ki şükür çok anlayışlı. Benimle birlikte bebeğimin uyuması için uğraştı başımda bekledi. Sünnetten sonra her aradığımda yazdığımda cevap verdi ve çok iyi destek oldu. Ben çok araştırdım hem hastane hem doktor iyi olsun istedim. Doktor 1 numara bu sünnet işinde zaten. Hastane Avrupa yakası Avrasya hastanesi, doktor Hüseyin Kılıçaslan.. internet üzerinden doktoru araştırırsanız yorumlarını okursunuz. Bizzat ben pinpirikl bi anne olarak çok memnun kaldım ☺️☺️