Prenseslinam Bende klasik eski el trelerinden var böyle hızlı sağan göğüsü boşaltan bişey arıyorum var mı kullananlar uygun fiyatlı elektirikli olur manuel olur
_mommm00 Prenseslinam bende var mamajoonun elektrikli 15 kademesi var hem masaj yapıp hem çekiyor sadece 1 kez kullanıp sterilize ettim kaldırdım kutuya almak isterseniz fiyat da belirlemedim bütçeniz neyse eğer o şekilde olur
Beyza- Prenseslinam 15 aydır sağım yapan bir anne olarak kablosuz yeni nesil elektrikli pompaları öneririm çok memnunum
eternal_8 Ben 4 aydır kiwi şarjlı olandan kullanıyorum beyaz olan yani hatta şuan sağım yapıyorken yazıyorum😅 gayet kullanışlı iş görür bence kaliteli de. Markaya fazla para vermeye gerek yok. İndieim takip ederseniz bazen 500 600₺ ye düşüyor kiwinin şarjlısı
ysmnabd Beyza- merhabalar 15 aydır nasıl arttırıyorsunuz sütünüzü bende 3 aydır sağımla besliyorum dhaa yolun başındayım ama sütüm artmıyor üzülüyorum
Beyza- Prenseslinam ben ilk çıktığında yurtdışından almıştım baktım linkini bulamadım ama hepsiburadada fazlasıyla var yorumlara bakarak karar verebilirsiniz ve instagramda sıkça konuştuğum bu konuda çok ilgili bilgili bir sayfa önerebilirim sağımla ve makinelerle ilgili çok fazla bilgi var yardımcı olacaktır size o profil https://www.instagram.com/ilkimbuyukbostanci?igsh=YjE5OXJ6cjA3OHN2
nazalex Prenseslinam ikili alın bence hesaplı olsun derseniz az kullanılmış ikinci ellere bakın aventi öneririm
Beyza- ysmnabd merhaba öncelikle sütün gelmeme gibi bir durumu yok bunu bilin ve umutlu olun tamamen gitmiş süt bile geri gelebilir ben sağımı 15 aydır tıpkı emzirir gibi yaptım başta bebek küçükken 3 saatte bir gece gündüz sağdım sonrasın da en geç 4 saatte bir yine gece gündüz düzenli devam ettim tabi ki zaman zaman azaldığı oldu o zamanlarda yeşillik salata gibi besinlere ağırlık verdim ve tabi bol su bu süreçte benimle aynı şeyleri yaşayan bir anneyle tanıştım instagram dan profilinde ihtiyaç duyacağınız herşeyi anlatıp paylaşıyor belki sizede yardımcı olur diye bırakıyorum sayfasını https://www.instagram.com/ilkimbuyukbostanci?igsh=YjE5OXJ6cjA3OHN2
Mommyhann Prenseslinam mamajoo kullanmıstım cok memnun kalmıştm 3 günde sütüm gelmeye başlamıştı bebegm yoğun bakımda yattığı için süt taşıdım hergün o yüzden bir hafta sağım yapmıştm ☺️
Mommyhann Prenseslinam ama manuel almayın kesinlikle çok zor pişman olursnz bende oda var hiç kullanamadım
ikibebekannesi34 Prenseslinam bebebao kullanıyorum sütyenin icinde sagım yaparken işlerimi de hallediyorum ve güzel sagıyor..
merveidilakcay Prenseslinam iyi günler merhaba bende yeni doğum yaptım e bebek den ek pompali elektrikli aldım bende bir kere çalıştırdım sütüm ü sagmama gerek kalmadi kutusuna geri kaldirdim çekimi çalışması gayet güzeldi memnun kalırsın