gnsse anneme gittiğimde hiç bir sorun yaşamıyorum gülücükler çığlıklar hepsi var ancak babaannesine gidince sanki çocuk cinleniyor anlamıyorum. Çığlık kıyamet, her hafta götürmeye çalışıyorum kendi pek görmek istemiyor yan yana apartmanlarda oturuyoruz kayınvalidemle. Sokaktan geçen insanlara gülüyor da bir ona gelince bişeyler oluyor. 3.5 aylığız. Vallahi çok zor durum 😂😂😂