Selam arkadaşlar yaklaşık 45 gün önce doğum yaptım ve enfeksiyonum hala bitmedi. Jinekolog bana nidazol ve Exagyn yazdı. Nidazoldan iki tane kullandım ama tesadüfen prospektüsünde gözüme emzirme döneminde kullanılmaz yazısı çarptı. Benim gibi emziren ve bu ilaçları kullanmış anneler var mı?
Ben kullanmayı kestim ama iki tane kullanmış bulundum acaba bebeğime sıkıntı verir mi. Annem zararlı olsa doktor niye yazsın diyor ama araftayım. Kullanan ve sıkıntı yaşayan var mı