Benim ikinci sezaryen ilkinde çok güzel iyileşmiştm bundada çok şükür hemen kalktım ama dikişler bı garip ilk hafta kontrolünde doktorum baktı bişey yok yağ dokusu fazla geç iyileşir o yüzden sakin terletme kurula hep dedi. Sızıntı vardı Kan vardı küçük bişey ama önemli değil iyileşme süreci demişti. Üç yerden sızıntı geliyordu ikisi geçti birinden hala geliyor ve orası sivilce gibi şişmis sanki ama çatlak olan yerimmi büzülme yapmış dikiştemi sorun anlayamadım en başta zaten antibiyotik kullandım tedbir amaçlı vermişlerdi ağrım sızım yok 20 gün oldu ama sızıntı bitmedi Allah aşkına kızlar bu ne zman biter ne yapmak lazım ben korkuyorum ya sıkıntı olacak diye 🥹🥹🥹 korkumdan dışarıyada çıkmadım merdiven İner çıkar bişey yaparım diye. Halbuki amelyathanede dokuların güzel çabuk iyileşir demişlerdi 🥹Bu arada dikişlerim estetik dikiş.