Merhabalar anneler benim kizim 6aylik ek gidaya basladik birde ilk bastan beri süt yeterli gelmedigi icin mama kulaniyoruz. Her saat emiyordu ama bu aya girince emmek istemiyor. Zorluyorum ama nafile gece veya bazen uyandiginda az bisey emiyor gun icinde. Emmiyor sizce neden ayni durumu yasayan oldumu ? Olduysa duzeldimi sonra ?