kızlar sanırım uyku terörü yaşadık. ben daha önce böyle korktuğumu bilmiyorum ya. uykusundan uyandı yatağından alayım dedim istemedi çığlık kıyamet bağırıyor. sonra almadım diye yine çığlık kıyamet. aldım, oturma odasına gittim. koltuğa yattı. bağırıyor hiç durmadan ve beni tekmeliyor. okudum üfledim nafile. kalktı bi sarılcak sandım yaklaştı. tokat attı geri yattı bağırmaya devam etti. yanına gidiyorum git diyor, gidiyorum geliyor yanında istiyor. neyse kovdu beni odadan gittim, geldi çağırdı. kendi odasına gitti.yere yattı önce sonra yatağına geçti beni kovdu, gittim. ağlama bağırma devam. tekrar yanına istedi gittim aldım. içeri geçtik tekrar kovdu. çıktım odadan ve izledim öylece dikildi. ben de yatak odasına geçtim yattım ne yapacağına bakmak için geldi yanıma yattı derken yine kovdu beni kalktım gittim öyle orda uyuyakaldı ama resmen bir şeylerden korkuyordu yani sakinleştirmeye çalıştım korkma annenim ben burdayım vs diye ama yok. ilk kez de yalnızız evde çok korkuttu beni bi şey mi musallat oldu çocuğa uyku terörü mü bilemedim ama allah yaşatmasın gerçekten elim kolum bağlıydı 40-50 dakika sürdü resmen