Oğlumda yeni 19 aylık oldu.
Tek kelime ile dediğini anlatıyor.
Doydum, yedim, mama, meme, aldım, verdim, abim diyor abisine mesela. Bide birisi istemediği birşeyi yapınca Yapmaa diye bağırıyor.
Bide şuan evde ki neyi eline alsa ‘benim’ diyor çok hoşuma gidiyor ‘Benim’ i çok tatlı diyor 😆