Kızlar merhaba kardeşimin eşine teşhis konuldu doğal yollarla tedavi edildi ama maalesef gebelik olmadı tüp bebek tedavisi olması gerektiği söylenmiş adet düzensizliğinden ve yumurtanın bir türlü spermi kabul edememesinden çatlatma iğneleri kullandı Oradan da sonuç alınmadı başına gelen var mı bu yumurtalık nasıl çatlayacak