15 aylık bebegim var gün içinde emiyor çok Bi sütüm yok tiryakilik var oglumda. İki gündür sağ göğsüm başlangıç noktasında Bi yanma var oğlum emince uca doğru yayılıyor ve feci canım yanıyor mastitten şüpheleniyorum bu aylarda olur mu ?Ya da başka teorisi olan var mı geçmezse hafta başında doktora gitmeyi düşünüyorum? Galiba gogus bölümüne gitmem gerekiyor dimi?