Kızlar oğlum 13 aylık ve gece uyanıyor 2-3 kez mama içiyor daha doğrusu süte başladık 1 aydır acaba bu alışkanlık mı yoksa aç olduğu için mi, nasıl anlayabilirim ve alışkanlıksa nasıl bıraktırabilirim.. kafam çok karışık kimi normal acıkması diyor kimi bırakması lazım artık 1 yaşında diyor.. yardımcı olur sanız sevinirim 🥲🥲