hazili
Öncelikle ben diyetisyene giderek kilo veriyorum kafama göre yapıyorum baştan söyleyim
Benim bir kaç sağlık sorunlarım çıktı için diyet verdi doktor
2 hafta oldu ,3 hafta olucak diyet yapalı çok şükür gidiyor bakalım
Ben iki öğün besleniyorum sabah ve akşam sabah 12.1 gibi kahvaltı yapıyorum akşam en geç 6.7 gibi yemek yiyorum başka bir şey yemiyorum 3.4 litre su içiyorum bir günde 4.5 fincan kahve şekersiz hamur yasak şeker yasak pirinç pilavı makarna bunları yiyorum doktor yasak koymadı ama ben az yiyorum ekmek sadece sabahları yiyorum oda siyah ekmek bir tane yiyorum ara öğün fallan yapmıyorum ben eğer çok acıkırsam protein yoğurtları var yada çikolataları ondan yiyorum böyle böyle verdim hepte vermeye devam bakalım 😂 diyet yapmayı sevmeyen insanlardanım ama mecbur kalınca verebiliyorsun 🥲😃