Dla Bugün aşı oldu aşı olduğu bacağını oynatamıyor belli cnm yanıyor Bu normal mi 7 aylık buna karşı bi çözümünüz varmı
Derya_Kuzusu Dla canım aşıyı nerde oldunuz acaba doktorunuza mı yazsan 🤔biz daha olmadık yarın olucaz
Bebeggimm Dla elinizle dokunduğunuz da bi şişlik oluyor mu bizim ilk dozunda olmamıştı 2. Doz sis ve mahvetti oğlumu bütün gece ağladı .
Deletedmom268 İyi aksamlar canim bende haftaya yaptıracam aşıyı dr kas a uygulanıyor dedı ve kas içine uygulanan aşılar da ağrı ve kasılma olurmuş.
Dla Çok teşekkür ederim ne felaket birşeymiş bu böle saatlerdir Mahvoldum kucak istiyor nasıl tutacağımı şaşırdım umarım yeni yaptıracak olanlarda bu sıkıntı olmaz
Kadriyek Ay aşımızı yaptırdık abse olmuş ilaç dağılmamış içinde ne yapabilirim ovaladım kolanya ile ama dağılmadı
zeynepzeze Menenjit aşısından sonra 2 gün ayağını bacağını oynatmamıştı bebeğim. Yine de doktorunuza sorun tabi.. Ama ağır bir aşı olduğu için ağrı yapıyor
Dla Elimle dokunmamın imkanı yok o derece sabah doktorum yazmIş anestol krem sür diye daha almadım biraz daha iyi gibi ama artarsa ağrısı alıp sürücem