Woman35 Kızlar saglik ocagina 2 3 aydir gitmiyoruz bugun e nabiza girdim baktim 3 ayda 7 8kere gittik gorunuyor yani muayene olduk gorunuyor ama gitmedik neden boyle oluyor ?
Woman35 mihra2024 lohusaserbeti lohusaserbeti ffffffff 1 gunde 3 kere bakmislar ? Ayrıca daha once böyle bisey olmamisti 1 gunde 3 kere neyin kontrolu anlamadim
Woman35 lohusaserbeti hayir yok ne bana ne esimde boyle bisey yok diger cocugumun e nabizinda da yok ama sadece 2. Cocugumun var
lohusaserbeti Woman35 isterseniz arayıp sorun ama benim de kızımın enabızında var hamileyken de benimkinde çıkıyordu hamilelik kontrolü gibi ama hiç gitmedim.